2013年9月15日 星期日

四人之旅@TW 14092013 - 16092013 @ Day 2

休息一晚,第二日行程開始

首先check out,移動去三號館~~放低行李就出發去第一站,食早餐!!!


第一餐就係去阜杭豆漿,去到已經排哂長龍,好彩唔洗排好耐

我地叫左幾樣野食share,真係好好味,好特別

蘿蔔絲

薄餅油

厚餅夾

三款都係好特別的早餐,係香港完全食唔到

蘿蔔絲餅同香港食個d好唔同,入面係有炸菜做餡,而且蘿蔔真係一絲絲的,好好味

薄餅油條,厚餅夾蛋係招牌菜,個個都點的,外皮都係脆脆的,配搭又特別,正!!

好彩係share食,因為一個夾餅已經好大件好飽~~~~食太飽食唔落下一餐....哈哈哈


之後繼續我地搵食之旅—杏子豬排

因為怕多人要排隊,所以早左去到,但又太飽食唔落,所以變左係阪急走圍行行行

阪急又行得幾舒服,咁岩又減緊價,所以都幾抵買~~再返去杏子豬排個陣已經要等位...

最終都係等左半個鐘到,但真係值得的!!!!

等開餐!

吉烈必備椰菜

起司豬

炸大明蝦套

五穀米

TORO 里肌肉套

椰菜絲配柚子汁,口感好清新,好新鮮

各款吉烈都超有驚喜~~~起司豬排,個芝士好好味,同豬排一齊融化一樣

炸大明蝦,上臺已經嘩一聲,因為無諗過咁大隻,食落鮮甜彈牙

里肌肉切開已經見到肉ge紋理,係有少少肥,但食落好好味,好腍的,入口即融

杏子豬排的吉烈,食落都係好鬆化的,而且保留到肉汁,食落好juice

雖然成餐都係炸物,但又唔會好膩覺得好熱氣,真係超好味,食完勁滿足

價錢平過香港多,可以係香港絕對搵唔到一間咁超值的吉烈專門店!!!


由於早午餐都食得好飽......所以係百貨公司周圍行同hea........

本來下一站想去拜訪三眼仔coffee.....我地係車站問職員應該點去ge時候......

佢地話俾我地聽......已經無左啦..............well都算係好彩ge,好過我地去到先發現無

我地決定去食Honey Toast~~~揀左跳舞香水~~~因為之前係其他blog到見過都唔錯,所以一試

位於Sogo地庫......同樣大排長龍.....等左30mins

加入標題

各款Honey Toast

我地order左一個Honey Toast,每人一杯野飲

蓁尼寶

焦糖瑪琪

Honey Toast又無想像中咁特別,但唔係話難食ge,不過就應該唔再黎lee間

咖啡反而唔錯,提神提神~~


行左一陣地下街之後,向師大夜市出發!!

去到其實有d失望.......無咩特別野食,主要賣衫,飾品為主.....

行得唔舒服,左穿右插的路,極不推介此夜市


是日晚餐,我地係外賣KFC+便利店關東煮+啤酒返酒店開大餐!!!!!

都係一個特別的回憶呢

今日好攰呀.........明天就係最後一日係台北啦


阜杭豆漿:北市忠孝東路一段108號2樓之28 (華山市場2樓) 善導寺站5號出口

杏子豬排(阪急店):台北市忠孝東路五段8號B2

跳舞香水 (台北) SOGO復興店:台北市忠孝東路三段300號B3(SOGO復興館)



沒有留言:

張貼留言