2013年9月14日 星期六

四人之旅@TW 14092013 - 16092013 @ Day 1

2013年最期待的,就係4人的台灣之旅,終於可以聚埋一齊出發

平時想4個人同時係香港出現已經係一件超難ge事,今次真係好難得

先講機票,選擇了香港航空,原因一個字:平,$1300來回連稅,早去晚返

住宿方面,係台北新驛旅館的家庭房,4個人可以住埋一齊

我地係官方網頁自己訂房的,大約係6月個陣book,由於家庭房數量不多,唔早d book就無

今次分別book左一晚二號館,一晚三號館,好彩只係隔離都唔會好麻煩

價錢方面,每人兩晚大約五百,所以機票同酒店一人唔洗2千已經搞掂!!


懷著興奮心情,拋下香港的煩事出發!!!

係機場食左個豐富早餐後,就開始我地ge台灣之旅

友人的味千,好

第一次坐香港航空,出發之前唯一驚ge野就係delay......因為佢出哂名

上機後好彩都無勁delay,都係遲左少少出發

停機坪係底層,我地都係第一次落去,要轉shuttle bus先可以上機

Goodbye, HK

落車個陣仲係飛機前影左出發合相,真係唔係成日都有機會可以咁影相呢

竟然有Popcorn,陪左我成程

搭完lee程機之後真係有d驚.......起飛可以突然加速......landing可以好似用個起落架撞落地

雖然遲左起飛,但竟然可以係預計時間到埗.......真係勁


與早一日到達台灣的友人在機場會合後,正式向台北出發!!!

上左國光巴士,坐左大約一個鐘就係台北車站落車,之後再行去新驛

二及三號館距離台北車站都有d遠,所以岩岩去到行過去有d辛苦,加上無諗過9月中都仲咁熱

好彩係旅館對面有KFC同埋康是美,食野買野都好方便

旅館lobby個層有自助汽水,飲品吧,休息一下後正式向第一個景點出發!!!


第一站要去的,十分放天燈~~~

由於要趕台鐵,所以買左便當係火車食,估唔到又幾好味又大份

我最鐘意台灣的火車係有劃位,可以坐得舒舒服服,不過上車時竟然發現...............

我地4個人並唔係係同一個車卡...........2個人係3號,2個人係5號,唯有暫時分開

沿途經過一個車站,有個地方叫"暖暖"

我地先去到瑞芳站之後再轉車去到十分站,可撞能正係星期六,超級多人......企足咁多個站

十分車

許願


最重要當然係放天燈啦,其實路軌的兩傍已經有好多鋪頭

間間都差不多價錢ga la,有純色天燈或四色天燈,每種色代表祈求唔同願望,四色就貴少少

我地最後都係揀左個純色就夠了,寫左一堆令人笑死的願望,有現實版同超現實版

一聚埋就變左成班 lowb 仔,講句野都可以笑死~~



天燈飛走


希望我地願望都可以一一實現,大家生活美滿啦


去完郊外真係好累,已經完全放電.......

第一晚的晚餐係台北車站的微風廣場解決

微風廣場真係好多野,有各式唔同餐廳,又有Food Court,總會搵到一間可以醫肚

我地就揀左AUNT STELLA'S,係食意粉,三文治,窩夫等等

由於太餓..........所以無影到相,但都幾好食ge,又坐得舒服

最好笑係個staff知我地係香港人之後,同我地講英文......莫非我地d普通話太爛........哈哈哈

不過佢地 ge service 真係唔錯,滿意的一餐

第一日就咁結束lu,養足精神明天再出發!!!



台北新驛旅館: http://gocityinn.com/

AUNT STELLA'S: 100 台北市中正區北平西路3號(台北火車站2F)

AUNT STELLA'S: http://www.auntstella.com/menu

沒有留言:

張貼留言