2014年9月4日 星期四

20140904~20140908 @ 台中五天之旅 ~~ Day 1

正式出發日, 心情超興奮~~~

下晝一放工即刻出發去機場

HK Express check in 係T2個邊......我都係第一次係lee 邊check in

買機票個陣已經買埋每人20kg 行李費, 寄好倉後就去食飽飽等上機


話說上機前真係超驚險.......我地實在無諗過會咁準時.....

結果去到閘口個陣已經無哂人, 差d要叫mic call 我地.......

我地一去到, 聽到地勤話"最後兩位乘客"......好樣衰........哈哈

Goodbye HK

向台中出發

我地架機燒賣, 唔知返黎會唔會有蝦餃?!?

HK Express lee 種廉航都係第一次坐, 機上飲品, 食物等等都要額外收費ge

去台中1.30 hrs, 短途就無咩所謂

lee 程機都唔錯, 好準時無delay, 位都坐得舒服, 訓一覺轉眼就到

落機後爭取時間過關, 禁錢同買電話卡

之前擔心唔知atm機用唔用到晶片卡, 結果完全無問題, 係機場係可以禁到ge

電話卡係好便宜, 得一個counter 賣電話卡, 一定見到, TWD300 5日無限3G data,  抵玩la

加上電話卡必需ge, 因為共乘車民宿都要用到電話聯絡, lee d 錢無得慳ge


因為到達的時間比較夜, 其實機場已經好少人, 我地就好好彩地趕到9點巴士, 返台中check in~~

車程好快, 一個鍾左右就係台中車站落車

行過對面就係我地第一晚ge 酒店, 達欣商務精品飯店

間房唔錯ge, toilet乾淨, 唯一唔好係無窗, 所以都有少少焗住ge, 但唔算嚴重, 可以接受


放好行李後, 即出去第一站, 24小時家樂福

位置係台中車站後站附近, 十分鐘左右就可以到

24小時非常適合我地, 我去台灣差不多次次都會去

又大又多野睇, 有時仲會有平貨~~hehe

我每次去target都係食物為主, 因為好多款同有會出面無ge家庭裝, 最岩做手信, 真係平靚正


家樂福行左都成兩個鍾, 之後就要去醫肚......超肚餓

台中的第一餐就係7仔的關東煮同麥當當的辣辣雞翼

真係超掛住, 勁好味~~





食飽飽後就要休休息, 第二朝一早上清境la~~~~





家樂福德安店: 401 台中市 東區 復興路4段186號B1

http://www.carrefour.com.tw/store/%E5%BE%B7%E5%AE%89%E5%BA%97




沒有留言:

張貼留言